torsdag 17 juli 2014

Incubus

Nu så har jag inte skrivit något på sådär tio dagar, men det spelar inte så stor roll egentligen, saker jag skriver blir ju inte intressantare bara för att det är nytt och det finns redan en massa gammalt att läsa eller läsa om.

Jag tycker inte om kall läsk förresten. Typ stått-i-kylskåp kall alltså. Inte heller att ha isbitar i olika saker. För, tycker att kylan förstör själva smaken, Det är inte ens bra för kroppen, eftersom det bästa och nyttigaste är att dricka vätska som har ungefär samma temperatur som kroppen. Man behöver ju inte gå så långt att man alltid dricker ljummet vatten, men, värt att tänka på.

Har hittat en del riktigt bra serier förresten, ett par av Jodorowsky som jag hade missat, och en som handlade om Nero, och en massa andra. Har inte kollat igenom allt, men verkade vara rätt så bra kvalitet på allt. Förstår inte varför folk gillar serier om superhjältar förresten, minns inte om jag skrivit om det tidigare, men tror den typen av serier är de som är populärast och jag tycker de är helt värdelösa. Rent generellt åtminstone.

Oh ja förresten, läste en kalle anka serie idag också. Det var nån fin ö där allt var harmonisk och folk använde byteshandel, och farbror joakim gillade inte det utan lärde dem att använda snäckskal som pengar och lärde dem hur banker och lån fungerade, och så såg han till att han blev rikast på ön och saboterade hela samhället och gjorde folk giriga. Ja och sen åkte han därifrån och så var det inte mer med det och fanns ingen egentlig poäng med det hela. Gamla kalle anka serier kan vara rätt så bra och underhållande, och vissa nya med, men den där var den sämsta jag läst på länge. Inte för att jag direkt brukar läsa så jättemycket kalle anka, däremot.

I övrigt så verkar mitt sömnbehov ha gått ner av nån anledning, för den senaste månaden så har jag bara sovit 4-5 timmar om dagen, och har alltid varit pigg när jag vaknat. Tidigare så sov jag 7-8 timmar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar